باز من و تنهایی :)
و داستان بی پایان سینگل بودنم~_~
البته دوست پسر دوس ندارم
دوست میخوام دوست واقعی
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 23:49
ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
سنگینم
یه حس عجیب بد دارم
استرس تو شکمم و دستام حس میشه
نمیدونم چمه...
من پیش از تو رو دیدیم الان...مثل کتابش نیس
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
تو این دانشکده
نفرتو ها کم نیست!
از استاد بگیر تا همکلاسی
همشم پشت هم...ینی یه استاد نیست از رفتن به کلاس خوشحال شم
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
یه دوس پسر چیه؟
همونم نداریم
بگه بیا عصر بریم بیرون
بگم خییییلی دوست دارم بیام
ولی اگه بیام همش درحال غر زدنم....روزم افتضاح بود
بعد بگه بیا خودتو خالی کن برو
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
فال گرفتم بهم گفت یه دوست معتمد داری از دلتنگیات بهش بگو
ندارمآقا...
ندارم
معتمدی که همراه نیست..دارم
من همراه میخوام
خرم آن روز کزین منزل ویران بروم
خستم بغض و گریه امون نمیدن
امروز تو دفتر مدیرگروه جلو کلی آدم اشک ریختم
پرم...پر
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
۵ صب پاشدم نماز خوندم
نیایش فقط اون موقع صبح میچسبه
بقیش برباااااد
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24
ینی چرا بعد ۳ ترم هنوز باید تنها برم بیرون
ینی چرا هیچ خری نیس بهش بگم بیا بریم بیرون
باع عشق و رل و دوس پسر نخواستیم
دوست عادی غیر از هم اتاقی و همکلاسی
یکی که ذوق کنی از ارتباط باهاش
حرفتو بفهمه
ینی حرف مشترک داشته باشی
ای بابا
تنها میرم بیرون دلم میگیره بیشتر برمیگردم
الان دلم میخواد برم ولی دوستام نمیان
:(
ناراحت ترینم
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:24